شرح وظایف اداره مدیریت عملکرد - بازرسی مستمر و دوره ای از واحدهای تابعه استانی- بازرسی و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف اداره کل و ارائه گزارش به دبیرخانه شورای تحول اداری استان- برقراری ارتباط با سازمان بازرسی استان ( ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی)- تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد استان و واحدهای تابعه- ارزیابی عملکرد واحدهای استان بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی، تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی جهت ارائه به کمیسیون تحول اداری اداره کل- انجام ارزیابی عملکرد سالیانه در سه سطح اداره کل، مدیران و کارکنان- تهیه گزارش های ادواری در فواصل ماهیانه سه ماهه و شش ماهه و سالانه برای اطلاع مدیر کل استان از عملکرد واحدهای تابعه و مختلف- دریافت شکایات حضوری و مکتوب از واحدها و کارکنان- پیگیری نامه های مردمی دریافت شده از سامد یا مراجعه حضوری مردم
سامانه ارتباط تلفنی دریافت شکایات و گزارش مردمی