دفتر معاونت |
فرآیندهای کاری در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و منابع
1- برنامهریزی و اقدام به منظور فراهم آوردن زمینه ارائه و تامین خدمات پشتیبانی و عمرانی مورد نیاز واحدهای تابعه. 2- برنامهریزی و اقدام لازم برای حفظ، نگهداری و تجهیز و نوسازی امکانات فیزیکی. 3- تایید ابلاغ و احکام پرسنلی مدیران و کارکنان. 4- نظارت و هدایت بر روند جذب و استخدام کارکنان. 5- تایید و صدور دستور پرداختهای مالی در حدود اختیارات تفویضی بر اساس ضوابط مالی و برنامههای مصوب. 6- نظارت بر انجام کلیه امور خریدهای تدارکاتی، تجهیزاتی، خدماتی. 7- عقد قرارداد خرید خدمات از اشخاص حقیقی و حقوقی براساس اختیارات تفویضی و قوانین و مقررات. 8- نظارت بر انجام مکاتبات و حفظ و نگهداری اسناد. 9- هدایت و نظارت بر حسن اجرای کلیه مصوبات و بخشنامههای اداری، مالی، استخدامی، رفاهی و بودجهای و انفورماتیک ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح. 10-برنامهریزی و اجرای کلیه امور اداری، مالی، پرسنلی و پشتیبانی بودجهای در چارچوب سیاستهای مصوب. 11-نظارت بر اجرای خطمشیهای مصوب بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی. 12-برنامهریزی و اقدام لازم به منظور حفظ حقوق و منافع اداره کل در انجام امور مالی و معاملاتی. 13-برنامهریزی، پشتیبانی و نظارت بر ارائه خدمات رفاهی و ارتقای کیفیت زندگی مدیران، کارکنان با هماهنگی واحدهای ذیربط در معاونت برابر مقررات مربوط. 14-نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات زیرمجموعه شامل: 1-اداره امور اداری 2- اداره امور مالی 3-اداره فنی و مهندسی و پشتیبانی |
Update history: | 1401/06/21 |
number of visits: | 8304 |